蒜蓉開邊蝦(竹節蝦)~正正正正

蒜蓉開邊蝦(竹節蝦)~ 

今天的事太平淡了,只好寫一些簡單的事,今天7點9起身,算遲了吧但我還是覺得遠遠不足,穿上枚服拖著身軀返校,今天是在6f新翼小禮堂,但我跟住同學係5樓舊樓行去新翼,oh!5樓新翼活動室有理科班上堂,由於未開始so我們快速穿過活動室走上新翼的樓梯,李sir果然是遲到,但我也不志在,因為我全堂冇聽過書,我帶言去做的2份中文閱讀功課都做完了也只過了2小時,只好再問人借動漫雜誌看一看,到了12點3,放 lunch 了,真不幸俾Eric猜嬴左去了m記,為了減少油脂的吸收所以只食了1個巨無霸.

返到學校,今次去新翼即n105 上堂,去到只得我地男仔,當然開始象棋和撲克牌了,但象棋玩完之後少了一隻兵,不知是誰拎左呢!? 另外撲克牌方面玩玩下老師上左黎,我立即收埋d牌,但其他3個唔識做= =好似定哂係度咁要我提佢地先識收埋俾返我,之後開似教寫中文作文.4點2放了~
今天再去剪左頭,剪薄了短了很舒服~晚飯有蒜蓉開邊蝦(竹節蝦)~十分好味見下圖

蒜蓉開邊蝦(竹節蝦) 

補充之前一些事先,在2日前有無線黎我間學校拍野,我只見到著便服年紀大過我的男仔女仔,好像是借用3樓課室同圖書館,只看到跑龍套真是有點可惜.

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()