首先從昨天的一通電話開始說起,當我晚上9點後在看絕代雙驕漫畫時,eric 便打電話黎,問我明天書展去就9點半西鐵等...但我幾日前便答應左同pangpang + 舊3b 去了 , 怪只怪他太遲了 , 我便推掉了eric ~ 不好意思 過了不夠半小時 , 成兄就打過黎了 , 話同eric 一齊去 , 唔同我地去 ,叫我同pangpang講 +講佢會夾返baby寫真d錢俾pangpang, 佢真係善變 , 但我也尊重每個人的決定 so 都冇講d乜, 又過了半小時左右 , pangpang打黎了,明天11點半西鐵集合,我便去訓了.

11點出發去西鐵站,我帶了相機 , 但不好意思 , 我找不到什麼值得拍攝的 ,人數有12 人 ,到了灣仔第1件事是去食野先, 到了一間外面看進去很細小,但一進去便覺得很大了,原來是2個鋪位打通了,但出面看是分開的所以有先前的感覺 , 而且還有上層的!! 我們一行12人便到了上層了 ,只有我們 , 正正 !!叫了一個雞翼,紅腸,雞腎河粉 配熱奶茶 , 還可以吧 .

排到行去時也滿多人的    , 好彩堂&華行快d去買票先 , 10hk$ 平平~之後先去1號展廳睇書再到3號 睇 , 今年我不太感興趣,對那些o靚模沒什麼感覺,所以今年真的只是閒逛, 去到4點多便走了 , 也不跟他們去葵芳食野便坐西鐵返屋企了 , 但返到屋企 eric打黎 = =佢地仲未走 , 留得真耐 , 今天大約就是這樣了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()