原來在感情的世界之中
是要兩人ge步伐一致才有可能走在一起
若有1方走得快左,另一方都會跟唔切

我其實之前一直都唔知你害羞ge原因
是因為你從來都冇鍾意過我唔知點拒絕我?
定係你鍾意我而太害羞呢?

 

呢個問題困擾我不只一次,
沒錯,我曾經很正式 的問你
想 什麼
但你的回答是 很混亂
你知道嗎? 我聽到後也一樣

 

今晚我終於忍唔住了
找你那位善解人意ge fd
問了那條困擾我好耐ge問題
佢話因為: 太快,快突然
你本來諗住 拎到我電話之後 christmas party 先有下文

我承認,我是快,是突然
因為我知道我時日無多了
3月9號之後我就要離開學校
而害羞加上難以出門 ge 你
我要見你一臉就難上加難

所以我先會這樣的心急
這樣的快想知道你心意

我相信
如果我們相識是係我中6或中5ge 時候
我一定會走得慢d
因為我會知道仲有1年,2年 多ge 時間俾我地
慢慢認識
但我地係中7識
係12月識
我們之間只有4個月ge時間

我怕,我怕離開學校ge我會失去跟你ge聯繫
也許,在錯的時間,讓我遇上對的人
能有的只是  遺憾 跟 可惜
也許, 你朋友說得沒錯
愛   得太遲

 

但我知道之後
反而就想尊重你

若我走得太快
我願意走慢些

我不會再迫你見我
迫你出街,迫你食飯
迫你講電話,迫你做任何事

我願意跟隨你的步伐
一步一步 慢慢走
直到你願意 接受我
你 知道嗎

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()