close

其實: 我好小器+不大方,
所以都要親口問你當時班籃的情形

我知道埸上的10位中
我絕不是最令仔有型出眾的那個
雖然我都唔相信你識睇籃球..."'

但o係我悲觀ge自卑心之中
卻知道你當初中意的是wtw 而唔係我
你可以因為班中有女仔中意而放棄
封佢做男神,. 咁之後發現有女仔中意我
你又會點呢...

就係咁我先會問你,..
男神我唔知係你心目中係1個點ge存在,..
有1日可以一齊就可以放膽追求?
我不知道,我在吃不配我吃的醋

 

好似29號可以同你去睇戲
但怕我的你都係想約埋你2家姐1齊~
ok  find~ 因為我都只係想好好地見下你
同你傾下計...雖然多個人係度我o地會仲難傾...."'
我期待當天ge到來
p.s. 希望我隻眼快d好返

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()