close

當我想找你講幾句的時候
你就直接叫我溫書...而當我排出跟你傾計的時間表
你又話 得閒 唔溫  又係 浪費....

我只係想最多1個鍾  小則半個鍾
雖然
唔可以同你見面
唔可以同你食飯
唔可以拖住你手
唔可以同你一齊返學放學
唔可以同你好好地面對面 傾計
唔可以同你講電話

但 我就只想同你sms 一下 
難道真係咁困難嗎?
現在的我 就算溫書ge時候
心裡都有一種 怪怪的感覺...
就好似失去了什麼的一樣

唔通 真係要 等到4月23號我地先可以再sms 到?
我  不明白

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()