或者你的愛情只是sms
但我的愛情裡絕不是只有sms
更不是只有我問  你答
你對我的生活 我的過去  我的興趣
也全無興趣

我不知道這是什麼戀人之間的想法

如果戀人之間    傾計  傾電話   拖手   (更不要說擁抱  接吻)
你都係唔想  唔鍾意  唔願意   同我一齊進行
我 真的不知道我到底算什麼

1個只是sms替你解悶的白痴 ? 仲要諗哂問題
答你果d唔係回覆ge回覆
真係好想俾你試你
你問親問題
我都只係答你   ...... /  -.-  /  崩潰 /  xdxd  /  =....= / :p
你會點樣應返我

熱臉貼冷屁股一點也不好受

我好像在犯賤的 只為 幫你 解悶 而sms 你
其他時候  我對你什麼也不是
最好就唔洗接觸我  是不是!?

我很累很累了......耐性終有一天會消磨完
之後便會消磨愛

如果只係要人地sms 就哂你 , 問哂你野 , 人地接哂你d 爛 回答
諗哂野問   ,  而你只係俾d 符號  , 對你的 "男朋友" 全無興趣
冇任何野想知想問想了解 , 任何約你 只是 拒絕 拒絕 and 拒絕
我可能就真的什麼也不是

就算遠距離戀愛都唔會只係咁
人地都會珍惜每一次見面,傾電話,食飯

而唔係好似你咁 
什麼也不想做,唔想同我單獨睇戲
唔想同我食飯
唔想同我傾電話
唔想同我拖手
1切你都拒絕哂
其實你大可 拒絕埋唔知你有冇對我的愛

你話唔想俾人睇到
ok, 咁戲院入面  , 熄燈前睇過冇親戚了,..
都係唔拖得,.. 你話係你唔鍾意
我真係無言了,..1隻不能拖的手
1段 不知是什麼關係 的關係

每次問你 想點  我們之間的關係時
你只係答 不知道
我真的好想應你 諗好先再搵我

每次我的行動
sms 你同你d姊妹講哂,都算
原來所有 表示你 對我有好感的行動
都不是你自己決定的行動
而只係你d姊妹ge 主意
同我一齊ge係你 定係你d姊妹阿
如果你咩都唔想同我做
你就唔好搵我
唔好又照你班姊妹咁俾行動我
令我誤會
好嗎?

我真的不知道我在堅持什麼
 400868_2915487534714_1486475970_3111956_461955348_n  

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()