分手係一件傷心事,但與其要困在一段不愉快的關係,離場又未嘗唔係一條出路。專家話,雖然冇科學方法計算一段感情的分手指數,但一段瀕危的感情往往出現好多徵狀。如果以下有多個情況持續發生於你身上,專家建議,你係時候考慮離開了!

1. 你無法從關係中得到所需。
無論愛情、安全感、承諾或性等方面不被滿足,跟另一半反映亦於事無補。你唔快樂,佢亦唔會飲得杯落。

2. 你唔想跟另一半溝通。
無論用邊種方法:食飯、睇戲、拖手、見面、對話、寫訊息等等,你認為同佢溝通係一件麻煩事,唔想了解,即係對佢失去興趣。

3. 你唔期待跟另一半相處
寧願將僅有嘅空閒花喺拍拖以外嘅活動,又或者你哋保持性生活,但做愛前後冇兩句,足見有意拉遠彼此距離。

4. 你對另一半有彈冇讚。
戀愛中人通常會無視對方嘅瑕疵,甚至將缺點視為優點;相反地,當你討厭某人時,見佢背面就憎埋佢前面。同一道理,如你專挑剔佢嘅雞毛蒜皮小事,不難想像你有幾愛佢。

5. 你把男友跟其他男人比較。
愛一個人,眼中只有對方,根本冇比較嘅空間。

6. 你嘗試改變你的另一半。
世間難有絕配,佢性格好可能跟自己相差甚遠,愛得深,包容越多,否則你會有意無意將佢改到滿意為止。

7. 你唔再笑。
幽默有助滋養關係,但如果他的笑話令你再笑唔出(連扮都懶),又或者你倆冇愉快輕鬆嘅對談,可見呢段關係已失去活力。

8. 你只付出(或只接收)。
段健康的關係,應該兩個人同樣有得著,而唔係一人受惠。

9. 你的朋友唔喜歡同你倆聚會。
朋友未必討厭你的伴侶,但可能對你哋之間的化學作用反感。旁觀者清,當一段關係出現問題時,朋友嘅反應或意見絕對可以幫你認清現實。

10. 你唔再喜歡自己。
回想一下熱戀時的你,充滿自信、喜樂,又注重保養。若你冇晒呢啲正面思想,又冇動力扮靚,甚至開始討厭自己,愛情對你或已失去功能,唔能夠再推動你前進。

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()