我以前其實一路都覺得
傾得埋只係因為2個人個性似,可以接受到對方ge意見
唔係只會有好感以上ge感覺出現

但直接到好似你咁ge女仔,我真係好少見...
亦都多謝你坦白
免卻好多的煩惱猜測
或者我地只係對對方有好感
但又未到強烈ge愛
又可能正如你所講的

將我當成 大哥哥
我一直都只係覺得你係為左搵個都係咁夜訓ge人
幫你解下悶,一直都冇對你有過任何非份之想

你唔提出黎,或者呢1份ge感覺太細微到我唔察覺

究竟返唔返校慶好?
你對我ge感覺究竟去到邊?
我真係唔清楚

也許目前咁樣傾計是最好的結果

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()