close

同你見左2次面,之後係丫糖一張同你合照1面發現你
就諗住加你fb,傾下計,睇下大家岩唔岩 feel先

18號開始fb講下野..約你食飯
呢個時候,見你肯應我,肯同我食飯
我以為你係冇bfd的

20號一齊食飯,約1點, 你1點06分到,等女仔好正常,
我唔介意,但咁岩你同丫糖一齊黎....
當時ge我估唔到丫糖咁幫得手 thz
同你食森堡,係咁傾計,發覺你份人好好,
容易笑.天真.係一個好女仔
之後陪你行北江.買曱甴藥
我以為我們之前的進度會咁樣一步一步慢慢前進

點知呢1晚.9點多..你自己一個落公園坐
冇人陪,..當時ge我仲未知道 原來你 男朋友知道但都冇黎陪你
所以以為有機會的我就係10點黎左
當時你放左頭髮落黎,又低頭玩手機..
完全見唔到你個樣..唔知果個係唔係你....所以認唔到
最後3點半上到你屋企打完曱甴就走左lu~

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()