close

共你相識了7天了,.但奇怪的
是我覺得好像已經識左好耐咁
但又好像未熟咁

因為你係一位好好的傾計對像
每一次的sms 都好似 識左好耐咁

咁我對你的了解
卻讓我覺得你好似好陌生咁
我想知道你更多
了解你更多

我想知你喜歡的顏色
我想知你討厭的電視節目
我想知你平幾返屋企做d咩
我想知你穿幾號鞋
我想知你有幾高
我想知你有幾重
我想知你收到我sms 會唔會覺得煩
我想知你每晚睡前有冇諗過我
我想知你是左撇子 還是右撇子
我想知 你想人點叫你
我想知 你鍾意食d咩
我想知你最怕咩野
我想知 你知道我的心意嗎

現在跟你在電話sms的數目現在是33封
我希望數目會永遠增長下去
我希望  希望

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()