close

1點幾俾ahlam line整醒左,問我2點睇唔睇意大利驅魔揭秘。

其實我未起身,未食飯,之後又要考口試

真係唔多想去,但因為掛住你,都係去左…

2點5先到,你出黎接我^_^套片真係唔恐怖

我只係想拖住你的手,因為我希望每次我哋之間都會有進展

所以我鼓足勇氣捉住你右手,1.2.3你都無放手

我成功了,雖然你有半隻手掌縮左係所衫袖度

但你隻手真係好細,其實我只想可以拖住你便已足夠

可惜,這小小的奢求也因你屋企人,你ge顧慮而唔想

說真的,我已經唔知我仲可以做d咩了

 也許  時間會讓你長大

令你知道 我 的心意

也許 時間 會讓 你屋企人 減少對你的 束縛

 

 

今日考試3分鐘短講:為甚麼我要選擇放棄,唔難講

我爆左好少肚,都覺得ok,但一到小組討論

「未婚同居,破壞傳統家庭觀念嗎?」

做完我開始擔心了,我不特出,可能今次無5☆了
IMG_0125  

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()