close

現在的我 開始了解到
我地之間 其實 係比較 枯燥的

每一次 都只係我在發問
你在回答

甚少的 會 問 有關我的事..
如果你對1個有興趣 的事 或人
你不會想透過問 他 問題 黎 了解更多嗎?

我疑惑

如果我說
我從未試過同1個我想 一齊食飯ge女生
會係食飯果時冇野講的,..
你的不自在,左右望.你感到要說出口的悶
似乎 在間接 訴說著 我們 可能 並不合適

或者  呢個就係你考慮答覆ge問題
如果你 對我毫無意思  請恕我 自作多情
一相情願

在剛識你的時候
那時天真的我  只想著 
如果相愛  就讓我們一齊

但可能一切只係 我自大的 妄想

如果你鍾意我   你所考慮的
可能就如同我現在所想的了

也許我們彼此相愛
但我們可能 並不適合對方

因為我們話題不多  興趣不同 (我一點都不介意)
我地高度差距大  20cm以上  (我一點都不介意)
我地見面時間 少 + 冇得傾電話 +難約你行街 (我介意 因為我想你)
你面 對 我 +食飯 +見面碰面  什麼 都 不說  (我最介意...因為我好想聽多d你ge聲音,.. 而我冇可能永遠自己講哂)
你ge 無言 + ...  + 崩潰   (我都有點介意  因為我好難繼續接落去)

或者  我地真的  不適合
但未試過又點知呢

也許 答覆真的 變得不重要了
因為  不愛就不愛  
愛 但 可能 我們 並不合適

arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()