close

 

轉眼間已經7年,還記得當初中1入到B班果時,肥成坐我後面,Bonnie坐我前面咁上堂,中一的我,只記得上堂好悶,成績不算好,學號同Bonnie連埋所以禮堂、音樂堂都一齊坐,都算成日吹水,但果時既你係因為大家未熟定係你未開始爛口呢?
放學應該都係同肥成搭輕鐵,我仲記得有一次大家淋雨搭輕鐵,校服濕哂咁入輕鐵度。中一我就開始玩籃球、足球、手球、跳高,所以一放學打鐘我就飛落去練波,所以同班上其他人唔熟,亦可能因為我坐右下角後面,遠離左面男士密集區,所以中一既我只係識得幾個,同過幾個傾計。
而我當時未開始上堂眼訓的。當時印象最深係好人到爆既Alan sir,上堂成日好多笑聲既ms Leung英文堂。
區運跳高第二,校際籃球第三,手球第二,足球第一

中二,同班上同學開始熟,係因為大家調過一年位識多左人,定係因為男子們一齊開始打乒乓波,小息打,lunch打,一齊「猜」場跟隊,放學又去天耀石抬繼續打,所以係我開始同其他男同學熟,肥榮、膠堂、mike、膠羊、劉華、hermen、阿朗<,另一件轉捩點令我同劉華開始好熟日日見傾計係因為佢有一日打黎(唔知邊個俾我電話佢),問我可唔可以下星期同佢一齊宣佈,我果時同佢完全唔熟,只係諗上台講幾句好快手姐,所以都應承左佢。點知原來係每星期都要兩次既禮堂上會負責代禱同帶主禱文,因為呢件事我識左要記我個名好耐先記到既筠姐,suki同洪大媽,每次各位係下面企上早會,我就係上面坐、做功課、背書、吹水、每年仲當係關愛成員咁有兩個優點。

中二下學期,男生活動轉為打波,小息lunch放學放假都打,肥榮由唔識打,到籃底汁雞、再到而家唔敢打底轉射三分,淆高佬到咁(ー ー;)
到家下一路打落有9個固定班底打波book場買波、我哋就一直打到宜家。
家下開始上堂搵野玩,象棋、5子棋、睇書…
上堂方面有「讀書係難既,係難既,眼鏡用橡根、作文字打直擺、打橫寫既中文堂、牙縫有菜既阿sir,答中問題同3次英文點書100分有20$既鍾sir,仲有佢既自動轉脹…亦都試過一齊唔去社選舉俾老師罰改變遷善計劃,試過30個人中秋節一齊出黎玩臘蠋。校際籃球第二,手球第三,足球第四。
守建同學要跟屋企去西非,最後一齊bbq亦有30個以上到,你成績好,人又好,去邊都無問題的,ps我係你筆袋搵返我唔見左既禁芯筆原來你汁左:p,仲有大家放左學可以夠人到11對11玩閃避球,其他幾個唔玩都坐側面幫手睇野。

中三係玩得最多既一年,NDS.psp.漫畫.聽mp3都有,亦都第一次嬴左級籃球冠軍,班入面小圈子問題白熱化,嚴重分歧出現,分手後面左左現象亦開始浮現,唉,心入面已經諗到以前20幾30個一齊玩已經無可能再出現了。而我亦開始為升中四諗緊了,我未諗到以後想讀咩,所以希望讀理科之後選擇可以多啲,可惜我只有chem永遠既89分係比較好小小,chem堂我每次都訓覺,布布就數阿sir一堂講幾多次「ok」,訓醒仲可以答坐隔離陳同學既chem問題…,phy得75至85,bio得50幾,數學得70幾,所以問自己就算入S2,但都一定唔夠分升中6,但我地理又ok,所以都係讀4A3班,區運跳高冠軍,6區運動會跳高季軍,屈臣氏運動會跳高季軍,校際籃球第四,陳伯要走了,兩封利是走了:(
仲有就係唱通宵k生涯開始,3個人頹坐neway最大間房,唔止1次俾警察巡房叫我哋早啲返屋企

4A3班特色,9男30女,讀8科:中英數中史世史地理文學經濟,都係有校本評核,都唔明新高中最多讀7科都要drop,佢哋仲要係計哂,合格都有分,唔似會考只計頭6科。
中4同中5,無止境既溫書同quiz,好彩有一班好好好既老師陪住我哋讀每一科,地理每次校內試達到癲峰,但正式會考得B,李sir相信我俾300我check卷都升唔到A,所以我一直都覺得愧對李sir,呢兩年我以自虐方式迫自己溫書,一次都無參加A3聚餐或者打邊爐,無去過豪哥屋企一齊打機,無同B班bbq,迫自己0娛樂全日溫書,訓教,訓醒再溫,加上學校pre pre mock,pre mock, pos mock,mock咁幫我哋溫書,忙得好充實
多謝小儀老師、ms Leung、盧sir、李sir、董sir、李sir、李sir、陳雄sir。亦都同佳佳哥一齊奮戰平均分到7字頭,全班上學期有21個7字頭平均分,到下學期有23個。盧sir既我哋上堂訓覺佢個仔要坐監論。

中6放榜,所有20分以上既27人全部原校讀6A,地理A不了,世史讀唔到,最後只有中英地理經濟,男女比例進一步拉闊,7男27女,升中四有唔捨得既人走左,升中6,好多兄弟都走左去其他地方讀,我相信佢哋依然讀得好好,仲會一齊出黎玩。
中六做不到社長,同班亦無人做,因為好多人為因素,但就做左地理學會會長,經濟學會副會長,學生會活動部幹事,地理學會搞左馬屎州野外定向同大澳考察,亦幫手玩建築師,搞地理經濟常識問答比賽。上堂鬼手熄燈,受香味引誘。
去左廣州睇亞運而去唔到秋季旅行,地理組去左武漢,正<
之後就暑假朝早Econ上堂,中午就去做人口普查,充實的中6

中7無非就係最後一年博到盡AL,一個月做兩次10年past paper,係咁溫書上堂,無去過自修室,多人出入多人騷擾,有好多好多人想多謝,亦都對好多人感到羞愧,去左齊齊準備壽司三文治,係跳海時lunch食,班接4x100嬴左,班籃輸左得第二,班足輸左。
學左好多野,識左更多人
做緊保安夜班得閒到打上面咁大段野,快啲搵我啦:(

謝師完左,都好玩,但少左好多人,少左…等放榜,希望大家都有好成績奪A入到想入大學同科目。
 
以上係我係blog度copy出黎
,得閒無野做之二,pm我如果想知我點睇你,我會post係你wall度,唔想人知就俾number黎我post係我wall度(不過應該都無人咁得閒理我),其實我聖誕節買哂卡,但寫左3分1個聖誕已經完左所以俾唔到你哋,如果你哋想知就pm啦,打完收工搵第二樣野玩
arrow
arrow
    全站熱搜

    deanc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()